Stök och brök i Hildas kök

Idag fyller Sören år. Han fick en smörgåsbakelse och kaffe på sängen. I morgon ska Herman ha kalas för han fyller år på söndag. Monster-kalas blir det.

Så jag ska göra smörgåstårta till ikväll och så vill jag ha en vanlig tårta med. Men det blir nåt enkelt. Marängtårta kanske? Kakor finns redan eftersom vi har bakat till jul. Skönt....

Herman ville ha glass på sitt kalas, kanske det blir med hemkokt chokladsås, det är ju inte så avancerat. Och så har vi bakat kak-monster. ;-) Och giftbål ska vi ha. Få se om vi kommer på nåt mer otäckt man kan äta. Jag har inte kommit så långt som till imorgon i mitt tänkande. Jag orkar inte ha så mycket i taget i huvudet (fortfarande).

Men nu ska jag väl plocka undan lite i köket och hallen så det inte ser ut som ett bombnedslag......


Kvart i fem ska jag på massage. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0