Migrän-blues

(Låter som "Blues in the basement" med Rufus Thomas ungefär. Eller kanske "Hurry blues" med Great Elmos)

Mitt huuuvud och jag - är inte kompisar idag.......
Mitt huuuvud och jag - är inte kompisar idag.....
Det spränger i skallen - och jag är inte glad

Jag har migrän - det känns som hjärnan sitter lös
Jag har migrän - känns som hjärnan sitter lös
Vad finns det därinne? Man blir lite nervös....

Det susar i mitt öra
Humören är på sned
Vad katten ska jag göra
för att orka med?

Mitt huuuvud och jag - är inte kompisar idag.....
Det spränger i skallen - jag går och lägger mig ett slag....

Solo!

Med huvudvärkstabletter
jag preparerar mig
och det känns lite bättre
både för omgivningen och mig!

Mitt huuvud och jag - har skaffat oss fiender idag
Humöret är i källarn - där träffas Rufus och jag.


Här är Rufus himself......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0