Host host host host host host.....

I morgon blir jag hemma med Hacke Host. Vi måste nog ringa till doktorn. Hostan låter värre och värre och han känns lite varm. Ont i huvudet har han också till och från så det är nog bäst doktorn får titta och lyssna på honom. Dumt att dra på sig lunginflammation eller nåt annat skit till jul.

Rackarns tur att jag är klar med videon! Fröken erbjöd sig att konvertera den och bränna ner den till på torsdag. Vilken service!

Skoldagen har jag ägnat åt att skära passepartouter och montera grafiska blad. Sju stycken hann jag med. Hur kan man bli trött av att mäta och skära kartong och blöta papperstejp? Nå, jag har väl inte sovit så bra med den här hostaren vi har, förstås.... 

Konstigt att det ska vara så svårt att begripa ibland varför man är trött? Om man tänker tillbaka så är det för det mesta sömnbrist. Men imorgon kan Hacke och jag ta sovmorgon. ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch ja, den där hostan verkar sprida sig som en löpeld. Tuva har varit hemma 2 dagar men är på skolan idag igen. Den här gången verkar den inte bli lika hemsk som sist. Hoppas Hacke kryar på sig snabbt!



2008-12-10 @ 09:30:40
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0