Lyxvecka eller stressvecka?

Den här veckan är måndag enda dagen jag jobbar hela dagen. Igår var det utvecklingssamtal med Haqvin på eftermiddagen, idag är det dags för Herman. Imorgon blir det hela dagen för då ska vi in och ta bort gipset! Och på fredag är det möte på skolan på morgonen.
Frågan är om man ska stressa upp sig över allt man ska komma ihåg eller bara njuta av att slippa jobba? Det känns ju inte helt fel att sluta tidigare nu när det är finväder dessutom. Jag tror jag väljer det senare och NJUTER. Sen blir väl inte månadsrapporten och lönen så rolig nästa gång men det är ett senare bekymmer.....

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !
Njut du !!! längtar du också till lönen, redan..hm.
Det gör jag också, det har varit mycket nu.
Men jag har fått en fin ny tand som är vit och blänkande, så jag är så glad.
Kram

2008-04-03 @ 08:09:58
Postat av: Thea

Det är väl det som är fördelen med skiftarbete. Man jobbar inte hela dagen, så att säga.

2008-04-03 @ 09:40:09
Postat av: alias Kvasthilda

Glömde skriva att jag var till frissan igår också. Ytterligare en extrapaus i arbetet (och så blir man snygg också)!

2008-04-03 @ 19:19:04
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0