Det här börjar bli rena rama modebloggen!

Jag läste i Aftonbladet igår att träskorna har kommit tillbaka och är  MODERNA! Läs artikeln här:

http://www.aftonbladet.se/sofismode/mode/article2265119.ab

Det var nog modevibbarna jag snappade upp när jag köpte tofflorna, tror ni inte? ;-)
Dom är visserligen inte ÄKTA träskor men dom ser ut som det.

Det kan ha varit vårsolen också. Jag minns när jag var liten, då gick vi till en liten källarbutik i ett bostadsområde i närheten och köpte nya träskor på våren, det måste ha varit i april-maj nån gång. Jag minns att tussilagon hade kommit. Sen hade man träskor JÄMNT. Till byxor, till klänning, till shorts. Ja, jag är uppväxt på 70-talet.... och jag gillar även tunikorna som finns nu.

Jag tror jag har börjat gå i barndom?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du, modebloggar kan man ju bli rik på...

2008-04-17 @ 15:52:56
Postat av: alias Kvasthilda

Fan trot...

2008-04-17 @ 16:16:34
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0