Dagens fel

Idag tänkte jag och en kollega äta på grillen. Dagens rätt var schnitzel med aromsmör, klyftpotatis och sallad.
Vi fick vänta TJUGO MINUTER på maten! Han sprang förbi oss flera gånger med tallrikar. Till slut stannade han upp vid vårat bord när han  var på väg tillbaka: "Hade ni också beställt dagens?" ...JAAA!
Vi som beställt först fick vår mat sist. :(
Och sen var det inte speciellt gott heller....

Mat som inte är god gör mig så besviken..... snyft.

Ikväll åker vi till Åre med jobbet! Då behöver jag säkert inte bli besviken på maten. Vi i tjejstugorna ska äta tillsammans i kväll och dricka vin och träna på vårt traditionella framträdande på lördag kväll. Jag har skrivit ny text till Markoolios "Vi drar till fjällen". Det blir nog succé som vanligt. ;-)

Ett problem är att jag glömde ta med snyggskor. Det blev så mycket med sängkläder, utekläder, badkläder, finkläder, gympadojjor ifall det är torrt, kängor ifall det är lerigt..... det kopplade lite fel och skorna kom inte med. Kanske jag ska ta mina röda "träskor"? :)  Bruna sammetsjeans, top i brunt, vitt, rött och orange och så röda tofflor till det. Ja varför inte? Är det bara tillräckligt udda så ser det genomtänkt ut!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blir nog bra oavsett vilka skor du har!
Ser fram emot en utförlig rapport med många detaljer!

2008-04-25 @ 14:54:43
Postat av: alias Kvasthilda

Ja det blev kul i gympadojjor också! (Borde ha anat det...)

2008-04-27 @ 16:07:09
Postat av: Åsa R

Vill höra mera om trippen!

2008-04-27 @ 20:24:29
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0