Lakritskvinnan lever

Ja, det är sant. Hon lever och hon mår bra. Tack vare det ymniga snöandet har jag åkt skidor tämligen regelbundet och jag kör mitt träningsprogram från sjukgymnastiken varje dag (nästan). Och på måndag börjar gymnastikföreningens träning! Redan! Och det är fortfarande DANS på måndagar, hurra! 
 
På onsdagar ska det tydligen vara både kondition och Soma move och på torsdagar cirkelpass och det där andra som jag inte minns vad det heter (och som jag inte har testat). Just nu känns det som att både konditionen och cirkelpassen skulle kunna vara nåt att komma iväg på. Inte bara dansen. Jag känns redo för mer nu. Det gör inte lika ont i benet och axeln längre och jag känner LUST att träna. 
 
Länge leve Lakritskvinnan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0