En vanlig tisdag i november

Jag fick sälja på julmarknaden! En häxa och ett förkläde. Det låter kanske inte så mycket men ifjol sålde jag ingenting alls så för mig är det ett framsteg. Men var som jag trodde: det hjälper inte att sätta ner priset. Det är inte där problemet ligger.
 
Alltså kan jag återgå till dom ursprungliga priserna. Black friday/weekend är över. Fast en liten julrea kanske det blir. Jag skulle gärna få iväg dom så jag får sy lite nya.
 
Det såldes tydligen dåligt med prylar på marknaden överhuvudtaget. Det som gick åt var tunnbröd och kakor och allt det andra ätbara. Man kanske skulle göra marsipanänglar. Eller tunnbrödhäxor. Hur nu det skulle gå till. Kökshäxor har jag sytt förut. Kanske om man syr en häxa som rider på en brödspade istället för kvast?  Ja, ni hör ju, idéerna bara flödar in.
 
Man skulle bara haft en symaskin som funkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0