Kvasthilda hon svänger sina lurviga ben

Rapport från Lakritskvinnan:
 
Igår fick jag äntligen gå på dansmix igen. Jag har ju inte varit väg på två veckor. Först var jag sjuk och sen hade vi gäster. Nej, det blir till och med tre veckor, inte sant? 
 
Jäklar vad kul det var! Och jag kände mig skärpt till skillnad från senaste gången för tre veckor sen. Jag var väl på väg att bli sjuk redan då tänker jag. Den här gången hängde jag med, till och med på den nya dansen hon hade lagt till: Emergency med Icona Pop. En favorit! 
 
Idag får vi se vad det blir för träning. Jag känner mig lite sliten i kroppen men en promenad på rasten kanske? Efter jobbet vet jag inte om jag hinner träna för då ska jag iväg och göra en annan sak. Jodå, ni ska få veta vad det är när det är klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0