Halloj

Hej hopp!
 
Man kan tro att jag glömt bort bloggen. Det är två veckor sen jag skrev nåt så ja, lite grand kan man väl säga att jag glömt den. Glömt att skriva i alla fall. Eller inte haft lust att skriva. 
 
Har jobbat i köket och i barngrupp. Det går bra. Jag blir tröttare i benen märker jag - men piggare i huvudet. Det går magsjuka och förkylning med feber så barn och personal har varit sjuka i omgångar. Verkar inte ha gått över helt än. 
 
I helgen var vi till mc-mässan, Mannen och jag. Bodde på hotell och åt på grekisk restaurang på lördag kväll. Lyxigt värre. 
 
 
Igår morse när jag vaknade var jag hes. Nej! tänkte jag. Jag vill inte bli förkyld! Men det gick över under dagen. Dock känner jag mig lite harklig idag och lite matt. Blev ingen promenad på rasten utan ryggläge i soffan istället. Få se vad det utvecklas till. Jag vill ju dansa ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0