Tjoho!

Jag gjorde det! Det gick trögt men jäklar, jag gjorde det!
 
 
Tre kilometer totalt blev det, med några pauser. Inget ont i höften medan jag sprang men efteråt.... Tror inte jag skrivit det men jag har fått problem med höften, gör ont när jag promenerar till och med. Men inte när jag springer tydligen.
 
Det började för flera månader sen, ja kanske innan jul till och med. Knät och höften gjorde ont när jag var på träningen. Inte mycket men jag hade problem med stabiliteten när jag skulle göra utfall bland annat. Jaja, jag får väl ringa sjukstugan om det inte blir bättre...
 
Jag tänker i alla fall fortsätta vara ute och röra på mig så mycket det går. Ja, springa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0