Dagens workout

Dagens workout bestod av:
 
Gräva i rabatt.
Knäböj vid rabatt.
Dra och slita i kvickrot.
Räfsa ihop bark.
Köra skottkärra (både lätt och tung variant). 
Hämta vatten inne och bära ut i vattenkanna (10 liter).
Bära blöta tidningar. 
Bära stenar.
Lyfta jordsäckar.
Räfsa gräsklipp.
 
Bra stryketräning. Nu funderar jag på om man borde gjort nåt pulshöjande också. Typ springa en vända eller så. Men vi åt pannkakor till middag och det brukar inte vara nån bra grund till löpning. Jättetrött blev jag. Fast det är förstås ett par timmar sen. En promenad då?
 
Kanske jag bara ska ta det lugnt och slänga mig i soffan och kolla på film med grabbarna. Har vi några popcorn hemma, tro?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0