BLEK i backen

Ikväll har jag varit på Trätojordsbacken med M-K och lyssnat på BLEK - Berit, Lena, Eva-Lena och Kristin. Ja, dom hade ett kompband också, ett mycket bra sådant ska jag säga. På nåt sätt fick dom alltid ihop slutet på låtarna, vete fan hur det gick till alla gånger. ;-)
 
Eftersom vädret inte varit speciellt varmt idag så hade jag med mig en tröja men jag borde ha tagit strumpor och andra skor och kanske en filt också. Satt och försökte hålla värmen genom att gunga med i takt till musiken men jag var genomkall om ben och fötter när konserten var slut. Och jag glömde kameran hemma, annars hade jag kunnat kuta runt och fotografera och på så sätt hållit värmen uppe. Men bra var det!
 
 
Man blir tydligen hungrig av att frysa så nu har jag invigt vår nya smörgåsgrill som kom på posten idag. Den är inte bara bra, den är snygg också! Nu är det dags att hoppa in i duschen och värma upp kroppen utifrån också och hoppas på att jag slipper "träningsvärk" imorgon. Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0