MEN så onödigt!

Igår när jag handlade blev jag sugen på nåt mintigt. Nä det var inte fredag eller lördag men nåt LITET bara. Mentos fick det bli. Och bara en bestämde jag mig för. 
 
Och nog räckte det med en alltid. När jag tuggat ett tag tyckte jag det kändes som hårda bitar i den. Konstigt. Till slut fick jag ta ut kolan och kolla vad det var för hårt. Det var bitar av en tand..... En snabb undersökning av munnen och jag kunde konstatera att det gått en stor bit ur tanden som ska rotfyllas. Men så onödigt!!!
 
Nu måste jag ringa tandläkaren och kolla så det inte är öppet in till hålrummet i tanden. Lagningen verkar sitta kvar i alla fall. Men tänk om det inte går att rotfylla nu? Jag sa ju det, jag skulle ha dragit ut den på en gång och sluppit både besvär och kostnad!
 
Elände.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0