Lakritskvinnan slår tillbaka!

Nu är förkylningen definitivt på tillbakagång - nu är det dags att ta tag i träningen igen! Lakritskvinnan har återvänt!

Jag klev upp tidigare idag och promenerade, ja, det gjorde jag! Bestämde mig igår kväll och lade fram superunderställ, sport-bh och strumpor (i en hög). Tänkte att vad spelar en halvtimmes extra sömn för roll, bättre jag promenerar då. Men det var inte lätt när klockan ringde..... Det som verkligen fick mig att kliva upp och göra det var tanken att om jag promenerar nu så får jag hela kvällen fri att göra nåt annat. Och dessa veckor när jag jobbar sent så är det verkligen guld värt!

Hittade den här tävlingen om träningsunderkläder från Pierre Robert:

http://myhappydays.se/2012/january/tavling.html

Dom har jag faktiskt spanat på här på Ica. Klart jag vill vinna dom! Gröna vill jag ha. Grönt är skönt. Fast då blir det inte lakrits förstås....hmmm..... Å andra sidan ska man ju inte ha dom utanpå. Eller kanske man ska det? Så man ser ut som en riktig superhjälte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0