Jäkla måndag

Måndagkvällen är som vanligt inte min vän. Sen vecka, handla efter jobbet, laga mat, äta, sen fick jag lite snabbt gå in på Facebook och ändra i evenemanget jag skapat för konstutställningen för jag hade så klart fått till fel datum och dessutom inte sett att dom stavat ett namn fel, jag bara kopierade texten från hemsidan. Snart ska jag åka och hämta Herman i Bispgården. Kvällen bara försvinner! Jag som skulle måla färdigt tavlan och skruva öglor och greja på. Jamen varför sitter jag här och skriver, sätt igång! Fast jag hinner inte komma igång innan jag ska åka. Får prova när jag kommer hem. Måla på natten? Näää.... jag måste sova nån gång också. Tror jag i alla fall. 

Nähä, hämta Herman var det, ja. Måste kolla först om det tog sig i spisen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0