Kampen den går vidare

Ringde Phonera igen. Kundtjänstmänniskan hade inte hunnit lyssna på inspelningen än men hon ska ringa upp mig under dagen. Förresten, inspelningen säger säkert bara att jag säger ja till allt, det där med att det skulle gå bra att teckna abonnemang fast jag inte är firmatecknare, det sa hon nog INNAN hon slog på nån inspelning. MEN - jag har pratat med min syster och hon har råkat ut för samma sak! En säljare som sa att det gick bra för henne att teckna abonnemanget eftersom det är hennes hemnummer! Jävla typer!

Jag har även mailat Telia för att förhindra att abonnemanget där sägs upp. JAG tänker inte betala nåt som säljs med oschyssta metoder!

Skicka räkningen till säljaren så kanske hon lär sig att inte göra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0