Åh vilken underbar dag

Det tror jag åtminstone det blir! :)

Jobbar till lunch, sen ska jag till stan och sjunga med ReMix på Jamtli julmarknad. Men innan jag far ska jag hinna:

-Knäppa fredagsfotot
-Köpa ett underställ på macken (innan dom tar slut)
-Fara på ICA och byta batterierna eftersom jag köpte fel igår (om jag får byta vill säga men det tror jag väl)

Klockan två ska jag vara på Jamtli. Tur vi ska äta lunch där innan vi sjunger, för det hinner jag inte med innan jag åker!

Hoppas det är några besökare där, fredag eftermiddag känns inte som den bästa tiden om man vill ha publik. Men det finns väl knallar att sjunga för! Och vi gör väl som vanligt: sjunger och har kul och hoppas publiken har detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0