Dejt med mig själv

På fredag har jag bokat tid med mig själv.

Jag hade tagit ledigt förmiddagen eftersom jag ska på fotvård men sen tänkte jag, varför inte hela dagen? Jag har ju semesterdagar kvar. Så blev det. Semester hela dagen. Kl 9:00 ska jag sätta mig och få fötterna ompysslade.

Sen då?

Jag skulle ha varit iväg och köpt en systemkamera. Frågan är om jag orkar, jag ska ju pyssla om mig själv och det är en bit att köra. Fast inköp av kamera är ju väldigt ego. Och man skulle kunna fikadejta med nån. Om nån är ledig vill säga.

Eller så lunchdejtar jag mannen på Hammarn. Om han har tid. Det är inte så säkert.

Fast det var ju mig själv jag skulle dejta i första hand. Om det är finväder vill jag vara ute. Kanske jag packar ryggan och drar till skogs. Eller så gör jag helt enkelt ingenting.

Jag ska känna efter på fredag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0