Nu är det dags!

Jaaaa! Lite modebloggning! Med bilder!

Den rutiga kjolen kom idag, nu i en storlek större. Den största storleken dom hade faktiskt. Och, nä, den var också för liten. Den går inte ner över mina breda höfter utan sitter alldeles för högt upp. Eller så ska jag inte ha en sådan kjol.

Jag känner mig fortfarande som jag vill skrika hejarramsor. Eller som Haqvin sa: "Det ser ut som du ska dansa". Jahapp! Sagt och gjort!

 

Det känns fånigt. Utklätt. Jag vill inte känna mig som om jag klätt ut mig. I så fall vill jag vara utklädd till MIG.

Den fick en andra chans men - nä. Kjolen åker tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Sofi H

hehe.. ja, jag är väl inte direkt diskret med att h*n är på mina stackars revben ;-P

2010-09-14 @ 22:45:29
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0