Elda elda elda elda elda

Igår morse när jag gick till bussen så var det bara tretton minus. Rena blidvädret! Men nu i morse var det tillbaka till det normala, runt tjugo minus. Det är märkligt så fort man vänjer sig. Usch, jag VILL inte vänja mig! Nu vill jag ha fem minusgrader och solsken! Värst var nog ändå torsdag förra veckan. Då var det 28 minus hemma när jag gick och säkert under tretti nere vid Hammarforsen där jag stod, nej GICK och väntade på bussen. Som var en KVART FÖRSENAD!

SMHI lovar lite mindre kyla imorgon och ännu varmare lördag och söndag. Men då bryr inte jag mig om hur kallt det är HÄR, då är vi i Stockholm. Japp, på söndag är det dags! ACDC i Globen!

Kommentarer
Postat av: Berit Svenningson

Godmorgon !

Ja, nu är det redan mildare ute...

Ikväll ska jag ta fram madrasser,bädda och göra iordning till pojkarna för imorgon. För imorgon skall jag ha en liten sovmorron, det var länge sen sist...Syns imorgon

Kram från Berit

2009-02-20 @ 08:20:36
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: kapten zonk

Hälsa grabbarna i ACDC! Hoppas dom spelar "Dog eat dog"!

2009-02-21 @ 06:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0