Uppdraget utfört - dags för nästa

Med dagens outfit bestående av grå arbetsbyxor av märket Bluewear och blå och vita arbetshandskar från Ejendals  kan jag glatt konstatera att jag följer det rådande modet på återvinningscentralen. Det var bara min röda Didrikson-jacka, dom vita gympadojjorna från Adidas och den gröna sjaletten på huvudet, köpt från Ellos (sjaletten, inte huvudet), som avvek från normen. Men man måste ju få vara lite crazy ibland, eller hur? Värna om det individuella typ.

Nu är det lunchtajm strax. Haqvin har en kompis här idag. Jag sprang in på affären på vägen hem och köpte varmkorv. Pasta och varmkorv blir det. Snacka om lättköpta barn-poäng... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska baske mig köpa ett huvud från Ellos snart, behöver lite ombyte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0