Koooma...

Nu har vi ätit pizza på Kaffestugan. Resultat: den berömda pizza-koman. Till lunch åt vi pannkakor. Sen gick jag ut en promenad för att få sol på mig. Restultat: pannkaks-koma. Fick lägga mig i sängen en stund. Där låg det redan en älgjägare och vilade.

Det är nåt nästan otillåtet trevligt med att lägga sig i sängen mitt på blanka eftermiddagen när solen skiner ute och dra täcket över nosen och bara mysa in sig. Gäsp.

Dom plötsligt uppdykande formsvackorna idag kan även bero på att jag var till H och drack rödvin och skvallrade med några tjejer igår kväll. Blev ovanligt yr i hatten på några glas vin, det är definitivt nåt lurt med min fysik just nu. Men trevligt var det i vilket fall. 

Tror jag måste gå ner nu och ta hand om disken som blev kvar efter lunchen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0