Dags att korka upp champagnen? :)))

Kom ett stort kuvert med posten idag..... jag kom in på konstskolan!

Jippie jo jippie jej! Tjohooo!!

25 augusti är det upprop. Spännande!

Idag har det blåst isbitar. Ja inte bara isbitar, det har snöat..... det är tur det inte ligger kvar  på backen men jag vill inte se skiten i luften heller! Jag vill ha VÅR och VARMT!! Som det var i lördags till exempel.
Nu ska jag kolla på Ellos, Herman behöver brallor (igen känns det som). Sen ska jag färga och slinga håret. Alldeles själv! Önska mig lycka till.




Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !
Va, har du sökt skola ????? va roligt, du måste berätta. När och var börjar du ??? Konstskola ! det passar ju dig perfekt...ETT STORT GRATTIS!!!!
Kram från Berit

2008-05-14 @ 08:08:37
Postat av: Hanna

Men gud vad spännande, det passar väl dig som handsken!! lycka till

2008-05-14 @ 10:48:50
Postat av: Åsa

Å, stort grattis!!! Va himla kul! Det där passar nog dig alldeles utmärkt!
Kram!

2008-05-14 @ 11:49:53
Postat av: Maggan

Tusen grattis att din önskan gått i uppfyllelse!!

Studier är världens bästa personliga utveckling. På alla plan...Champagne i massor, tycker jag!!

2008-05-14 @ 20:16:57
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: syster yster

morsan berättade och jag tycker du gör helrätt!

Plugga är görskoj, speciellt om man är intresserad av ämnet. Och du är ju duktig så varför inte utvecklas och bli ännu bättre på det du gör.

Kram från Arvid och mig

2008-05-15 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0