Fiffigt, Hilda....

Haqvin ska gå på fotbollsskola till helgen. Jättefiffigt. Jag gillar inte fotboll..... men han vill gå och då måste han ju få det, eller hur? Jag ska väl inte heller stå där och kolla hela dagen men.... jag tänker på framtiden.....

Tänk om han gillar det?! Tänk om han blir intresserad PÅ RIKTIGT! Huga. Ska jag då behöva kolla på FOTBOLL bara för att min lilla gubbe spelar? Så klart att det är mer spännande med en match där HAN är med än en vanlig TV-match, absolut! Men jag tänker inte erkänna det.... så det så. Fotboll är tråkigt. Trist. Obegripligt.

Men att idrotta är nyttigt så det är väl bara att bita i hornet och hålla tuttarna att han inte blir allt för fanatisk.

(Tänk om nån sa åt mig att springa är tråkigt? Vilket jag ju faktiskt tyckte när jag gick i skolan...... hrmf!)

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Jag tycker också det är si så där med fotboll. Men en gång i tiden så var jag målvakt, ett par ggr.

Haqvin är ju en typisk fotbollskille tycker jag...

Kram från Berit

2008-06-15 @ 20:08:34
URL: http://svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0