Smygbloggning.... sch...

Man ska inte blogga på arbetstid men jag är så LESS nu..... det är fredag, tur det. Eller så beror det på att det ÄR fredag. Jag vet att snart får man åka hem och då blir det extra tråkigt att vara här.
I kväll ska Herman fixa maten. Hans kära mor och far tycker att han ska göra det ibland i fortsättningen. Men i enlighet med Hermans personlighet så ville han ha en bestämd dag och då blev det fredagar. Sören får förstås hjälpa honom lite men Herman har fått en kokbok i julklapp så det är bara att läsa innantill kan man tycka. Men det finns väl ingenting här i världen som är "bara". :-)
Hacke fick en bakbok eftersom han gillar att baka. Vi får se till att inviga den också!


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !
Va kul att Herman tycker om att göra mat. Jag har nämligen en julklapp kvar. En kokbok som är lättläst och jag visste inte till vem jag skulle ge den till. Men nu vet jag... Herman skall få den.
Kram från Berit Dolores

2008-01-11 @ 22:12:11
Postat av: Anonym

Nej men kan herman laga mat och hackman baka, gud va stor dom blir fort utan att man tänker på det =O
/ kusin emma

2008-01-12 @ 02:10:59
Postat av: Catarina

Va mysigt det låter. Tänk när Hakvin börjar baka, då är det slut med "bantning".
Tack för senast föresten! Skulle gärna vilja se bilderna du tog på nyårsafton.// Catarina från Skultuna

2008-01-12 @ 02:23:05
Postat av: Gun

Catarina! Har du nån msn? Jag har lagt ut bilderna på mitt Space där men inte för allmänheten, man måste vara min kontakt eller space-vän. Annars kan Emma visa dom (såvida du är kvar på Hammarn?!)

2008-01-12 @ 12:22:53
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0