Slitvargar....

Tror ni inte på image77 att bägge barnens termobrallor har gått sönder! Jag som tänkte dom skulle hålla vintern ut. Hackes har jag lagat flera, flera gånger men nu går dom sönder när han haft dom EN dag! Och jag VILL inte sy i bävernylon nåt mer!! Ajajaj, mina stackars fingrar! Dom har egentligen ett varsitt par brallor till men det är midjebyxor (snö i ryggen!) samt att dom är för smal för att gå över slalompjucken. Suck.....
Och var får man tag på barnkläder i denna lilla by? Ingenstans.... dubbelsuck. "Jamen du ska ju till stan på lördag, kan du inte kolla då?" tyckte Sören. Men jag ska på polska-kurs, inte på nån shopping-tur. Jag ska samåka med andra som ska med på kursen och jag ska danska polska hela dagen! Jag vet inte om det blir tillfälle att ränna på stan.
Idag for han till Sundsvall oförhappandes för att köpa byggmateral. Jag gissar att han INTE har tänkt kolla på täckbyxor....
Nä det är väl HM som har kortast leveranstider tror jag, jag ska kolla där om jag hittar nåt. Men det lär väl vara "inte säsong"!!! Det är ju dags för sommarkläder..... tycker dom.
Ingen som har två par täckbrallor med hänglsen till övers? Helst inte rosa, då.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Kolla med Catalog, dom brukar ha snabb leverans, eller Ellos, där kan man ju begära express för 20:- extra bara...

2008-02-21 @ 22:38:55
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Anonym

Men det finns inga täckbrallor kvar! Jo rosa......fast Catalog har jag inte kollat än.

2008-02-22 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0