Burrrrr!

Är det nån som har en huskur mot frusenhet?! Jag sitter här med tjocksockor, sjal och torgvantar och jag FRYSER! Nu hämtade jag en kopp te, grönt te med citron, få se vad det är för nåt.... vanligt te kan jag inte dricka mycket alls av, då blir det image36svärstopp i magen (jamen gud vad intressant, va?). Varma bad kan i alla fall JAG rekommendera, igår när jag badat var jag inte frusen längre, jag svettades.... Smart.... nåja,  jag somnade gott sen när jag svalnat lite. :)
Nå, men just nu kan jag inte bada så jag får värma mig så gott det går. Det är lunch om en timme och då ska jag gå en sväng, då brukar man få upp värmen. En stund.... jag har dessutom chili con carne i matdosa. Dock ej så chilistark som jag kanske skulle behöva för att bli varmare. Får kolla i skåpet om nån har nån lämplig krydda jag kan hotta upp den med!

På tal om chili.... jag har ett recept på kakor med chili i: Chokladsnitt med chili och körsbärsmarmelad. Dom ska jag göra tills jag fyller år. Vill ni smaka så kom på marknaden, kan hända jag bjuder på såna då! Fast där borde jag väl bjuda på Änglasnittar, kanske....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Varma bad är underbara!!! (Helst utan konjak dock...) Fast två gånger badade jag så varmt att jag fick feber. Inte helt smart kanske...

2008-02-06 @ 11:34:26
Postat av: alias Kvasthilda

Oj! Kan man göra så? Trodde varma bad var bra mot förkylning.
Nu sitter jag och äter upp chokladen som blev kvar igår.... före lunch. Hur smart är det då?

2008-02-06 @ 11:37:33
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0