Kära mor, jag tar tillbaka det jag sa om att vi mår bra.....

Fem minuter efter vi lagt på luren fick Herman jätteont i magen, sen spydde han och sket omvartannat......... och han som dessutom måste hålla reda på sitt ben som inte har nån styrsel än.
Stackars liten gubbe...... nu ligger han i sängen och jag hör hur han suckar och att han mår dåligt. Han har fortfarande ont i magen. Och jag hoppas, hoppas att det är nåt olämpligt han har ätit, jag har inte hört om det går magsjuka i klassen just nu....... jag korsar fingrar och tår och ögon och allt man kan korsa och håller tummarna (tuttarna kanske?). Jag vill inte att fler blir sjuka!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ok, nu har jag två orsaker att hålla tuttarna. Men jag släpper dom när det kommer kunder...

Hoppas verkligen att ni andra inte blir sjuka, och att Herman kryar på sig fort!

2008-04-05 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0