Dag 3

Det gick bra på förmiddagen. Lite hungrig men inte så det störde.
 
Gick en promenad på drygt 5 km utan problem. Kände mig ungefär som vanligt. Åt min soppa till lunch. Gott.
 
Lite trött så jag satte mig i soffan och umgicks med sonen och katten en stund. Gick upp till datorn för att greja med foton. Kände mig fortfarande trött i huvudet. Sen började Photoshop krångla. Till slut stängde programmet av sig. Vaffan?!
 
Jag gick ut istället. Solen hade kommit fram. Kollade rabatterna men där hade inget kommit upp än. Jag ställde undan skidorna. Gick in. Äntligen dags för eftermiddagsdrinken. Piffade banan-chokladshaken med pepparkakskrydda. 
 
Men jag är fortfarande på dåligt humör. Less. Känner mig ungefär som när jag har PMS. Hungrig och vresig. Det är trist med samma soppor och drinkar varje dag.
 
Tredje dagen ska vara värst om man ska tro vad folk skriver. Jag får väl stå ut med mig själv idag då och hoppas det blir en bättre dag imorgon. 
 
 

Kommentera här: