Mitt i vecka 4

Torsdag och pannkaksbuffè till lunch på jobbet. Men det gick bra. Jag lastade på en massa vitkålssallad (nähä?!) och lite broccoli (nähä?!) och tog bara lite grädde och sylt till dom två relativt små bitarna äppelpannkaka. Igår var det ris och korvstroganoff. Gjorde samma då. Mycket grönsaker, mindre av det andra.
 
Men jag är trött, trött. Är det för att jag äter lite? Men jag var inte så här trött när jag gick på pulverdiet! Då om nån gång borde jag väl varit trött om man blir det av kaloriunderskott. 
 
Kanske det är stress då? Det har varit många barn och stökigt dom senaste dagarna. Men jag var ju trött förra veckan också. Var det rörigt då med? Jag minns inte. Det kanske är ett dåligt tecken.
 
Inte har jag promenerat nåt idag heller. Men igår tog jag en promenad tidigt på morgonen. Och latin fusion i måndags.Bra jobbat.
 
Imorgon är det köttfärslimpa och potatis. Det är ju inte dumt. Fredag och lite färre barn är det också. Fredag och risk för både överätning av godis och onödigt många flytande kalorier i form av vin på kvällskvisten. Men jag är medveten om det. Bra.

Kommentera här: