Dag 2.

Det har gått bättre idag. Var inte vrålhungrig när jag vaknade imorse som jag trodde jag skulle vara utan lite småhungrig bara. Rastlös på förmiddagen men jag gick ut i garaget och städade bilen så då fick jag annat att tänka på. 
 
Kände mig lite hungrig när jag var klar och då var det bara en halvtimme kvar till lunch. Bättrade på broccolisoppan med tandoorikrydda och det smakade rätt ok.
 
På eftermiddagen åkte vi till Ö-vik så då tog jag med mig ett par påsar, vatten och shakern. Motstod frestelsen när Mannen köpte middag på Burger King på hemvägen - det blev en Cola Zero och en Nutrilett chokladshake åt mig. Men visst luktade pommes fritesen gott.
 
Hade några dippar när vi satt i bilen med lätt huvudvärk och trötthet men dom gick över.
 
Nu är klockan snart halv tio och dag två är nästan slut. Jag är djupt imponerad av mig själv. Leva utan mat! Jag?? Nej, kul är det ju inte men fullt genomförbart verkar det som.
 
Snart dags för dagen sista drink. Tror det blir en banan-choklad. 
 

Kommentera här: