Alla helgons Halloween

Idag är det både Alla helgons dag och Halloween. Dom hamnade på samma dag i år. Man må tycka vad man vill om den "amerikanska" högtiden Halloween - själv har har jag alltid gillat häxor och spöken och vampyrer och sånt där läskigt. Och godis, jag gillar godis också. 
 
 
Jag har alltså inga problem med att ta till mig ännu en högtid om den ger mig tillfälle att klä ut mig och äta godis. Påsk i all ära, utklädningsalternativen då är något begränsade. Påskkärring, katt och påskhare är dom jag kommer på. På Halloween däremot kan man klä ut sig till vad som helst. Gärna nåt läskigt då. Tycker jag.
 
Igår lade jag verkligen manken till när jag knäppte fredagsbilden. Jag kan avslöja så mycket som att den har med halloween att göra....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0