Party!

Just nu pågår ett galet häx- och änglaparty i mitt kök! 
 
Jag har tagit in alla nya filurer jag har gjort. Imorgon blir det porträttfotografering, vägning och beräkning av frakt och sen ska dom ut på Jabbo.se (utom dom som är tingade redan). Jag stoppar dom även i mitt fotoalbum "Hantverkat" på Facebook. Och varför inte här på bloggen också. 
 
Jodå, här är dom allihopa! Tjohooo!
 
 
- En rödhårig vinterängel med klänning och mössa i grönt med silverdetaljer, vita vingar och en grön boa runt halsen.
- En RIKTIGT rödhårig vinterängel med grön tröja och kjol, vit mössa, vingar i svart och guld och beige boa runt halsen.
- En grönblond(!) vinterängel med vit polotröja, rosa kjol och rosa mössa samt vingar i silverlamé.
- En svart häxa med knallrosa hatt och klänning med silverdetaljer samt rosa hår.
- En svart häxa med lila hatt och klänning, aprikosfärgat hår och halsband med matchande pärlor.
- En svart häxa med lila ärmar, klänning i lila, grå och rosa och svart hatt samt ljust lila hår.
 
Allihopa har små partyväskor med mystiskt innehåll. Vem vet vad änglar och häxor har i handväskan?
 
Kanske dom skulle haft namn också? Får sova på saken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0