Trist!

Ont i halsen - ingen box för mig ikväll. Bara att bita i det sura äpplet och inse att det är bättre för mig att avstå. Men hjärnan ville inte riktigt fatta det, velade fram och tillbaka hela dagen och bestämde mig inte förrän jag kom hem.

Suck.

Åt nyss glass med barnen. "Himmelsk röra". Tröstätning är inte att förakta, jag är faktiskt gladare nu. Glass lindrar halsontet, bra ursäkt! Men nu har jag accepterat halsontet så nu kan jag sluta tröstäta! *hytter med fingret åt mig själv* Verkar inte ha nån feber, jag får glädja mig åt det.



Tråkväder är det också, regn och grått (fast nu är det svart). Yr.no lovar regn imorgon med. Jaha, tack ska ni ha för det. Fast det kanske inte är dom som tillverkar vädret? Nej, just det, det är ju häxor som gör det. Hm, känns som jag har missat nåt viktigt här....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0