Hört vid matbordet: Mmmmmmmmm........

Ikväll blev det latmansmatlagning: Laxburgare i form av laxfilé på friscobröd, med sallad, tomater och remouladsås. Nä nån billig middag blev det inte men det var det värt att slippa jobbet. Och GOTT var det!



Och en riktigt vilokväll blev det (och en riktigt skaplig arbetsdag med). Jag har inte ens sorterat tvätt. Än. Istället kom sonen och påminde om att dom har övernattning med skolan imorgon kväll. Jäklar! Var är alla såna grejer? Ut och rota och hittade sovsäck och rygga i alla fall. Tält får mannen fixa imorgon, det är han som använt dom eventuella tält vi har så jag har INGEN koll på var dom är. Fiskespöt fick jag laga också, toppen lossnade ju sista dagen på semestern, det hade vi glömt. Lite lim och hoppas det håller. Yr.no lovar 13 grader och regn imorgon........ MEN det gäller även natten till fredag så dom kanske slipper frysa i alla fall.

Jag tror nog dom får kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0