Qvinnspiration 2011

I lördags stod jag och målade till musik på Qvinnspiration på Älggårdsberget i Bispgården i avdelningen "prova på". Tanken var att jag skulle få andra att måla med mig. Det gick bäst med barn och ungdomar kan jag ju säga. Vid vilken ålder går gränsen? När törs man inte längre "prova på" och varför? Är man rädd? För att misslyckas? Misslyckas med VAD undrar jag. Det är ju bara färg! "Jag kan inte rita", nä ok men måla FÄRG då. Det måste inte föreställa nåt. Det kanske kan bli nåt på vägen, det vet man inte förrän man provat.

Tycker ju JAG då.........

Så här började det.



Och så här blev slutresultatet!



Jag stod tyvärr lite avsides i den andra entrén så många missade nog måleriet. Nästa år ska jag få stå inne i aulan tillsammans med dom andra "prova på"-grejerna. För det här måste vi göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0