Tillfälligt avbrott

Undrar om vi har nåt bredband när jag kommer hem. Igår hade vi varken tv, internet eller telefon. Fast mobilerna fungerade. Lite omväxling förnöjer ju, förra gången var det mobilnätet som krånglade.

Jag tror dom har grävt av en kabel......igen!

En kväll utan varken tv eller intenet - vilken kväll! Så klart man kan spela dataspel och tv-spel ändå men när det var slutspelat så satte sig Hackebacken och jag och spelade på riktigt istället: Dragspel och elbas.

Det blev lite allt möjligt, mest på skoj. Herman tyckte jag skulle spela Hardrock halleluja på dragspelet men det var svårt.... däremot gick Lady Gagas Bad romance bra och Kiss I was made for loving you. Haqvin testade dragspelet också - han såg knappt över det.......men ljud kom det ändå.

Ingen kör denna vecka. Men nästa tisdag - då är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0