Tråk tråk

Fortfarande förkyld. Hemma igår och hemma idag och jag blir hemma imorgon med.
 
 
 
Rinnsnuvan har gett med sig någolunda men resten är kvar. Jag är hängig och har huvudvärk. Kan förstås bero på att jag hostat halva natten. Sömn är nånting bra, det märker man när man inte fått nån. 
 
Jag kunde alltså inte gå på nån dans igår, stackars mig. Ingen kör för mig ikväll heller, buhuhu! Hur ska det gå? 
 
Nå, det går väl över. Det finns hostmedicin hemma ifall hostan gör att jag inte kan sova alls. Det finns en katt som sover på min mage så fort hon får chansen. Vem är väl jag att klaga?
 
 
 
Jo, jag klagar. Det är tråkigt att vara sjuk! Usch och fy och blä! Kroppen behöver vila men hjärnan är det full fart på. Den är less och den vill göra saker. Jag får väl lösa korsord eller nåt. Kanske jag skulle rita? Det har jag ju pratat om länge nu, att jag vill rita mina häxor igen. Jag har faktiskt lyckats värka fram två idéer till episoder, lite löst bara, men om jag sätter mig och ritar så kanske det händer grejer? Simsalabim, liksom? 
 
Det är snart Halloween. Det borde gå att få fram ett avsnitt om det också. Jag ska nog sätta mig ner med papper och penna och bara låta magin ske. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0