Lakritskvinnan friskar på

Det går bra nu. Förutom en lat torsdag så har jag rört på mig ordentligt en hel vecka i sträck. Bra jobbat! 
 
Lördag: 4 km längdskidor 
Söndag: 8 km längdskidor 
Måndag: dansmix 1 timme
Tisdag: 30 minuter promenad 
Onsdag: 8 km längdskidor 
Torsdag: soffan 
Fredag: 8 km längdskidor 
Lördag: 8 km längdskidor 
 
Mycket skidor blev det. Kanske inte så konstigt att det känns lite i benen? Imorse när jag vaknade tyckte jag det liksom kröp i dom. Klart det måste kännas när man plötsligt börjar använda dom mycket mer. Säkert andra muskler än vid promenad och dans också. Musklerna på baksidan av axlarna känner jag också av. Staka staka!
 
Idag blir det ett eller två varv igen. Måste köra på när jag kan och medan snön ligger kvar. Solen tar bra på dagarna nu och det ska tydligen bli plusgrader till veckan. Hm, nu när vi äntligen fick snö. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0