Grusade planer

Hade tänkt starta helgen med pizzabakning på fredagen, fortsätta med skidåkning på lördag förmiddag och sen åka på kurs med kören lördag kväll och söndag förmiddag. Nu blev det ingenting av med det eftersom jag plötsligt blev dålig igår kväll. 
 
Magsjuka. Jävla skit. Bokstavligen. 
 
Klarade mig från att kräkas i alla fall men jag mådde pyton. Inatt har jag vaknat kallsvettig flera gånger. Druckit saft i små klunkar.
 
Ja, det blev så klart ingen hemgjord pizza igår. Grabbarna fick göra kycklingtacos istället. Ingen middag för mig. Jag drack saft, lite i taget. 
 
Idag mår jag bättre. Har både druckit kaffe och ätit macka. Men inte kan jag åka på nån kurs heller. Tänk om jag smittar ner nån? Och jag är definitivt inte i form. Har huvudvärk och är trött. 
 
Får väl stanna hemma och ta det lugnt idag. Det är fint ljus ute så det blir nog fotografering idag. Jag har hakat på fotoutmaningen igen. 365 foton på ett år. Ifjol gick det ju hyfsat ända fram till slutet på mars. Sen blev det ingenting. Det bara fes av. Men det var då jag började jobba heltid. Det fick nog inte plats nåt annat i huvudet då.
 
Å andra sidan har jag faktiskt hållit igång nya omgången av fredagsfotot sen slutet på september 2015. Bra jobbat! Vilket påminner mig om att jag inte knäppte nåt igår. Men fredagsfoto kan man ta andra dagar än fredag. Man är väl flexibel! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0