Skaka rumpa

Ah, det bästa med hösten, vet ni vad det är? Ja, skördetiden, plocka bär, koka sylt, jaga älg, jag vet, men det var en annan sak jag tänkte på.
 
Träningen har börjat! 
 
Igår var det latin fusion. Som vi har längtat! Och det var riktigt många som ville skaka rumpa igår. Hoppas ingen blev avskräckt för det är inte lätt i början. Och det vara bara nya låtar! 
 
 
På onsdag är det cirkelträning som vanligt. Vi får se om jag tar mig iväg, förra terminen gick det ju trögt. Jag var ju på kören på tisdagar och då kändes det inget kul att vara hemifrån onsdag kväll också. Torsdag hade varit perfekt men då var det den där soman som jag inte gillade. Den här terminen vet jag inte.
 
Just det, det ÄR kör ikväll. Oh, happy day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0