Klippt och skuret

Imorse såg jag ut så här.
 
 
När frissan var klar såg jag ut så här.
 
 
Inte så pjåkigt, va? Först var jag fundersam över luggen men då hade hon ju redan kapat den kort så det hade ändå inte gått att ändra. Nu har jag vant mig. Man ser ju bara sig själv framifrån i spegeln men jag ser ju på bilderna att det ser bra ut från alla håll. Och det växer ju ut!
 
Det här är en av bilderna som fick tjäna som inspiration. Snyggt, va? Rolig färg också.
 
 
Nu ska jag bara tvätta och fixa till det så det blir på mitt vis. Kanske dra på mer rött med färgbomben, eller vad tror ni? Ja, bilderna är ju svartvita så det var ju inte lätt att svara på förstås... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0