Det går bra

Promenerade runt Rasan innan lunch. Drygt fem kilometer och det gick riktigt bra. Kände mig nästan helt normal. Vädret var lite tråkigt bara, grått och ett par plusgrader. Mötte M med lilla E i vagn. Dom skulle gå bort och äta lunch. Trevligt för dom. Själv åt jag min soppa i min ensamhet efter promenaden. 
 
Det där lät ju deprimerande. Nejdå. Det är inte synd om mig. Potatis- och purjolökssoppan är ganska god. Eller så är allt gott, nu när jag äter så lite. 
 
Igår for vi till Ö-vik en snabbsväng. På vägen hem sa Mannen "Men jag måste få köpa nåt att äta i alla fall.". Jamen så klart han fick det. Skulle jag förbjuda någon att äta? Själv tog jag en Cola Zero och en Nutrilett shake. Inte kul, nej, men det kommer att finnas hamburgare i framtiden för mig, det är jag säker på. Men inte just nu.
 
Verkar bli påsklov för mig också den här veckan. Skönt att få sova på morgonen. En paus innan jag börjar jobba igen på måndag. Jojomen, förstår ni, nu blir det heltid ända till augusti. Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0