Oförbätterlig?

Kanske jag är dum på nåt vis. Jag köpte nämligen en likadan telefon igen. En Xperia Z3 Compact fast en grön istället för orange. Jag kollade på M4 Aqua som jag funderat på men jämförde jag med Z3 så var minnet bara hälften och kameran sämre. En annan sak som bidrog till valet var att priset var nedsatt på den gröna Compacten eftersom det var ett demo-ex. Tillräckligt nedsatt för att jag skulle välja den istället. Dessutom hade alla andra Xperia-modeller glasbaksida dom med. Jag slapp ändå inte undan så att säga.
 
 
Sen hade jag ju redan köpt ett fodral för att skydda den spruckna baksidan på den gamla mobilen. Visst är det väldigt mycket "jag"?
 
 
Nu funderar jag allvarligt på att fixa en rem också. Det fanns ju till mobiler förut, varför inte nu? Funkade både som säkerhet när man fipplade på med mobilen, fotade till exempel, och att fiska upp den ur väskan med. Fast mobilerna var mindre på den tiden. Nu är dom nästan lika stora som själva handväskan. Inga problem att hitta igen den nu. 
 
Det är kanske en axelrem man ska ha på den? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0