Lakritskvinnans revansch

Idag har jag träningsvärk vill jag lova. Började igår eftermiddag, därför skippade jag skidåkningen efter jobbet. Även för att det hade snöat hela dagen och var nollgradigt. Inte så kul att åka ospårat med snö som klibbar fast under spannen. 
 
Ja, jag var iväg på träningen i onsdags, jag skrev ju att jag skulle! Och jag var inte så otränad som jag befarade. Skidåkningen och dansen har uppenbarligen gjort en hel del med min kropp. 
 
 
Jag kunde gå armgång fortfarande! Hela bommen fram och tillbaka! Det hade jag inte förväntat mig. 
 
Kanske det blir skidåkning idag istället. Jag öppnar nämligen idag med och får ta helg tidigt. Skönt! Fast just nu är det minus tjugo så vi får väl se hur det går med ambitionerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0