Slut för idag

Slut i luvan ikväll efter en stimmig dag på dagis. Vet inte vad det tar åt barnen ibland. Nu var dom ganska många redan till frukost och det är många tjuriga treåringar som man ska förhandla med om dagarna - inte konstigt man blir trött kanske. Och var dom inte arga och högljudda så var dom glada och högljudda. 
 
 
Vilken dag. Vid mellis var jag alldeles apatisk. Rejält ont i axeln hade jag också. Slutade halv fyra och for hem och lade mig på soffan och sov en timme. Sen kändes det lite bättre, i alla fall i huvudet.
 
Lagade spagetti och skinksås till middag med sallad och bönor till och nu har jag hamnat i soffan igen. Har ingen lust att göra nånting alls. Igår var jag faktiskt ute och gick på kvällen, dock inte lika långt som vanligt eftersom dom fortfarande jobbade i korsningen och det var en massa lastbilar, vältar och andra maskiner igång där. Jag ville inte gå där utan tog av innan och genade lite men det blev ändå 4,5 km plus morgonpromenaden på dryga 2 km. Det är bra det.
 
Blev en promenad imorse också men ikväll får det vara. Det blir en vilokväll.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0