Ryck upp mig, tack

Idag ska jag jobba. Fast jag har verkligen ingen lust. Det är konstigt. Så brukar jag inte känna. Det måste vara en post-Ruskial depression eller nåt. Ute är det dimmigt och grått och kallt. Tur att jag börjar 11 idag så jag slipper vara ute. En endaste gång kan jag väl få tycka så va? Jag har ju faktiskt varit ute hela helgen. 
 
Det var trevligt på Rusken. Kallt men trevligt. Vädret var fint när vi kom till träffen men eftersom det var klar himmel blev det svinkallt på natten och gasolkaminen vi hade funkade inte så bra. Det var KALLT i tältet. Natten till söndagen sov jag inne istället. Jag är oändligt tacksam för det. Jag hade så ONT i kroppen när jag vaknade i tältet på lördagmorgonen. 
 
Vi "fuskade" förresten lite i år. Vi åkte redan på torsdagen och tog in på hotell i Gävle. Ett väldigt litet hotell mitt i centrum. Inte så fint men vi sov gott och frukosten var väl ok. Maten vi åt ute på kvällen var mer än ok - den var jättegod! Det låg en grekisk restaurang precis vägg i vägg med hotellet. 
 
Så här maten ut. Mannen tog lammracks och jag tog en rätt med grillade champinjoner, små lammfärsbiffar och en massa stekta grönsaker. Ja ni ser ju!
 
 
Jag ska skriva mer om själva Ruskträffen bara jag har redigerat bilderna. Just nu orkar jag inte. Känner mig trött och less. Jaja, det kanske går över bara jag kommer på jobbet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0