Elda elda

Idag jobbar jag inte. Känns konstigt faktiskt. Lite vilset. Men jag borde väl egentligen passa på att komma ikapp mig själv istället för att klaga. Jag ska börja med det nu klockan nio faktiskt för då ska jag på massage. Det är längesen jag var på massage nu. Hoppas det är varmt i behandlingsrummet. Jag fryser. 
 
Igår var det fortfarande frost när vi gick ut på förmiddagen. Lyckligtvis har dom flesta föräldrarna noterat skiftet i väderleken och tagit fram fodrade jackor och byxor och overaller till sina barn. Fast vantar har inte alla än och många som har vantar tar av sig dom efter en stund. Det är ju så opraktiskt att leka med vantar på. Fast dom inser själva efter en stund varför man ska ha dom på sig. Solen kom i alla fall fram ur dimmorna så småningom och frosten i gräset smälte och fröknarna fick värma sig lite. 
 
Jag hittar inte igen motorvärmarkabeln. Timer - ja. Kupévärmare - ja. Motorvärmarkabel - nix. Den borde ju ligga i bilen tycker man. Vart skulle vi annars gjort av den under den varma årstiden? Den passar liksom ingen annanstans.
 
Måste gå ut och hämta vinterjackorna idag. Och bära ut sandalerna kanske. Det är nog kört nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0