Gråväder

Frusen. Trött. En lätt huvudvärk. Snorig. Undrar just vartåt det här ska bära. Regnigt och grått är det också. Blä.
 
Nähä, uppryckning! Det händer bra saker också.
 
- Skönt med långhelg. Och snart är det dags för en till. 
- Vi åkte motorcykel i söndags. Härligt men lite kallt om händerna på slutet. 
- I måndags var jag till Sollefteå och fick håret fixat. Rött och fint blev det!
 
Foliehatt?
 
 
 
(Ursäkta bildkvaliteten på sista bilden, det är instagramfiltret som tydligen softar till det väldigt mycket.)
 
- Igår var jag på kören. Vi nötte speciellt på en låt så när jag kom hem hade jag den på repetition i huvudet resten av kvällen. Jobbigt. Men den kommer att bli nåt alldeles extra!
- Idag har jag "sovmorgon". Skjutsade Herman till bussen så sova fick jag inte men jag kan ta det lugnt en stund och greja på här hemma innan jag ska till jobbet. 
 
Nån promenad blir det inte idag, jag vill inte reta upp kroppen utifall det är en förkylning som lurar bakom huvudvärken. Blev några långpromenader i helgen och en kortis i måndags innan jobbet. Vågen säger inget men måttbandet säger att jag blivit mindre om mage och midja. Som vanligt då, det händer aldrig där man tror det ska hända (eller där JAG tycker det behöver hända mest). Men det är ju bra att nåt händer. 
 
Nu ska jag gå och måla på ögonen så dom matchar resten av mitt stiliga jag. Känner man sig snygg är det lättare att stå ut med dom tråkiga sakerna som regn och huvudvärk och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0